Ole Petter Klevstad gjødslet fotballbanene sist søndag. Det vil si hele hovedbanen og den nørdre halvdelen av øvre bane. Den søndre halvdelen er under rehabilitering. "Gull verdt" for laget. Kvam IL retter en stor takk til Ole Petter.