
En gjeng veteraner beiset panelvegger tidligere i vinter.
Når har klubbhuset fått nye premieskap, donert og satt opp av Ove André Øybrekken.
Møtefasilitetene har også blitt utbedret der en tv-skjerm nå har erstattet det tidligere lerretet, og nye møtebord levert av Thomas Iversen.
Flere utbedringer vil skje utover, og når Parkvegen 7 er rehabilitert innvendig vil mye utstyr bli flyttet slik at klubbhuset vil framstå med bedre plass.
Kvam IL retter en stor takk til alle som har bidratt og bidrar!
Foto: Ole-Petter Brendstuen